Klient:

Preciosa Lighting

Svítidla z Kamenického Šenova, která dobyla svět

případová studie

Český výrobce prodává své produkty do nejexkluzivnějších stavebních a developerských projektů na světě

4
na tolika kontinentech běží naše kampaně
8
marketingových kanálů pro Preciosu využíváme
3
světové jazyky v kampaních používáme

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

PLACENÉ BRANDOVÉ KAMPANĚ ZAMĚŘENÉ NA SPECIFICKOU KLIENTELU

Přestože jsme na začátku naší spolupráce jako agentura teprve začínali, zkušeností s placenými kampaněmi jsme měli z předešlých let již mnoho. Nebyl proto problém se s Preciosa Lighting domluvit na detailech. Shodli jsme se, že se v kampaních zaměříme především na propagaci značky jako takové a s ní souvisejících aktivit. Můžeme říci, že kampaně pro Preciosa Lighting jsou specifické snad ve všem. Začněme jejich zaměřením.

1

GLOBÁLNÍ KAMPANĚ PRO B2B SEGMENT

Celosvětová kampaň Preciosa

Zatímco ve většině případů cílíme na koncové zákazníky, nebo kombinaci segmentů B2C a B2B, zde se zaměřujeme primárně na segment B2B. Reklamy navíc běží celosvětově, konkrétně na 4 kontinentech. Právě kvůli tomu jsou vedeny rovnou ve 3 světových jazycích. S tím vším pak souvisí i složitější textace –⁠ obsah je třeba nejen vytvořit, ale také nechat přeložit. To vše s ohledem na fakt, že některé výrazy mohou mít v různých částech světa odlišný význam.

2

PREZENTACE NA PRESTIŽNÍCH AKCÍCH

Preciosa na Milan Design Week

Velká část marketingového úsilí se točí okolo celosvětově proslulých eventů, kterých se Preciosa Lighting pravidelně účastní. Jednou z nejdůležitějších akcí je každoročně Milan Design Week, který je považovaný za Mekku designu. Účast na této akci je brána jako vysoce prestižní a pro profesionály z oboru v podstatě povinná. Špičky v oboru zde v prestižních prostorách muzea designu a umění Triennale Milano představují v rámci největšího světového festivalu designu nové designové řady a ano, je na co se dívat. Proto společně několik měsíců před touto událostí připravujeme způsoby, jak před touto akcí, tak i během ní, upoutat pozornost potenciálních klientů, kteří se sjíždějí z celého světa. Společně s Preciosou se pak během akce zaměřujeme na představení nového Signature Designu, který je jedním ze základních stavebních kamenů marketingu pro následující rok.

Podobnou váhu jako Milan Design Week pro nás má také nejprestižnější událost v jachtovém průmyslu – Monaco Yacht Show, kdy se každý rok do přístavu v Monaku sjíždějí nejvýznamnější hráči z celého světa, aby představili ty nejkrásnější a nejexkluzivnější jachty na trhu. Zde jsme s Preciosou skutečně Na jedné lodi! Společně zde předvádíme maritime program určený právě pro supermoderní a superluxusní jachty a další plavidla. Během čtyř dnů mají návštěvníci možnost se dostat do nitra jachet, které zastupují špičku designu, inovace a řemeslného umění a poznat, proč je Preciosa tak výjimečná.

V čem spočívá kouzlo portfolia Signature Designs? Designérům dává totiž jedinečnou možnost proměnit své představy o ideálním svítidle ve skutečnost.  Pro nás pak představuje nástroj, pomocí kterého můžeme oslovovat každého, kdo se zajímá o prémiová řešení stavitelná na míru každého zákazníka. Jak? Vybrat si mohou z pěti různých designových konceptů, pěti jedinečných stylů.

3

PROPAGACE KLÍČOVÝCH PROJEKTŮ

Prezentace klíčových projektů Preciosa

V případě Preciosy máme pro budování povědomí o značce skutečně “nabito”. Mimo těchto prestižních událostí je Preciosa totiž žádaná také u realizace specifických projektů, například výše zmiňovaného osvětlení losangeleského letiště nazvané Crystal Swell. Zajímavostí je, že tato 17 metrů vysoká a 4 000 kilogramů vážící světelná instalace, kterou najdete na mezinárodním terminálu Toma Bradleyho, je projektována tak, že odolá případnému zemětřesení až o síle 7 stupňů Richterovy stupnice. Podobně jsme propagovali také instalace v dubajském metru, v kasinu v Macau a další exkluzivní projekty.

Určitá část kampaní je zaměřena také na Českou republiku a oslovení návštěvníků ze zahraničí. V nich se zaměřujeme především na propagaci nádherného flagship storu se showroomem Preciosa, který sídlí v úchvatné neorenesanční budově z roku 1894 přímo v srdci Prahy v Rytířské ulici. Na  540 m² mohou návštěvníci objevit křišťálové inspirace v nichž se střetávají tradice a současný design a prezentují se zde nejen všem milovníkům umění a sklářského řemesla, ale i  dalším generacím.

společný úspěch

Dlouholetá spolupráce, podpořená vzájemnou důvěrou, neustále přináší dobré výsledky. Preciosa Lighting nejenže získává nové a zajímavé zakázky z celého světa, ale také si buduje už tak dobré jméno ve světě těch nejexkluzivnějších developerských projektů.

Ve spolupráci navíc neustáváme a společně plánujeme také budoucnost. Vzhledem k tomu, že svět ecommerce se neustále mění, musíme i my přizpůsobovat podobu a vedení kampaní aktuálním trendům.

Pro nás ve Four Bros má tato spolupráce značnou hodnotu. Neustále si totiž ověřujeme, že i delivery takto specifického a světově zaměřeného projektu zvládneme bez zaváhání a k plné klientově spokojenosti. Propagace díla české firmy po celém světě je pak již třešničkou na dortu.

Marek Šoth, Online marketing manager, Preciosa Lighting

Kluci z FourBros nám pomáhají od roku 2017 vést kampaně na jednotlivých trzích v zahraničí a úspěšně naplňují naši online strategii. Oceňuji na nich především prozákaznický a lidský přístup, stejně tak proaktivní hledání nových cest, jak uspět v online marketingu.