Jak do Business Manageru přidat další osoby
Ať už rozšiřujete tým, nebo potřebujete udělit přístupy do svého Business Manageru specialistům z agentury, můžete k tomu využít náš jednoduchý návod. Přidáním dalších osob do Business Manageru vás provedeme krok po kroku. Pokud ještě Business Manager nemáte založený, projděte si tento návod, ve kterém vám s tím pomůžeme.
Jak na to?
- V Nastavení firmy rozbalte záložku „Uživatelé“.
- Vyberte sekci „Lidé“ a klikněte na tlačítko „Přidat“.
- Zadejte e-mail, pod kterým se daný člověk přihlašuje ke svému osobnímu účtu na Facebooku.
- Vyberte požadovanou úroveň oprávnění (pro kompletní technické nastavení je potřeba přístup Správce) a klikněte na tlačítko „Další“.
- V dalším kroku je potřeba přiřadit přístupy u jednotlivých položek:
- Nejdůležitější jsou „Stránky“ a „Účty pro reklamu“, ale pokud máte i další, přiřaďte přístup ke všem (levá část).
- V prostřední části je třeba zaškrtnout správný zdroj (např. konkrétní FB stránku), pokud je k dispozici.
- V pravé části zaškrtněte druh přístupu. Pro spolupráci s námi doporučujeme vybrat „Plná kontrola“.
Obrazový návod
Krok 1–2: Přidání nového uživatele
Krok 3–4: E-mail a úroveň oprávnění
Krok 5: Přístup k jednotlivým položkám