Klient:

Mateřská školka Fantazie

Soukromé školce jsme pomohli překonat covidovou krizi a zaplnit kapacity

případová studie

Mateřská škola díky online kampaním kompletně zaplnila svou kapacitu ještě v předtermínu a překonala covidovou krizi

100+
leadů za tři měsíce běhu kampaně
70 schůzek
schůzek s rodiči, kteří nás našli online
100%
zaplnění kapacit a splnění cílů

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

1

Nastartování online marketingu

Graf znázorňující rostoucí počet přihlášených dětí do MŠ Fantazie po spuštění kampaní.

Rostoucí počet potencionálních zájemců jsme registrovali již během prvních týdnů.

Screen upraveného přihlašovacího formuláře do MŠ Fantazie.

Pomohli jsme nově zformulovat kontaktní formulář na webových stránkách školky. Díky čemuž více uživatelů kontaktovalo provozovatele školky.

2

Anglický překlad webu

3

Školení pro zaměstnance a vedení školky

Znázornění činností, které agentura Four Bros pro MŠ Fantzii dělala.

4

Průběžná podpora klienta

společný úspěch

Společné úsilí se nakonec plně vyplatilo. Školka ještě před koncem uzavírání přihlášek zaplnila dětmi 100 % všech dostupných míst. Podobně úspěšně si počínala také v roce 2021 a covidovou krizi tak překonala. Naše kooperace pokračuje a také nadále se věnujeme především kampaním na sociálních sítích. Už však máme čas je naplánovat a připravit dopředu, takže jejich spuštění bývá klidnější.

 

 

 

použité produkty