Jak vygenerovat Pixel ID a Pixel Code
Pro správnou funkci měření toho, co se na vašem webu děje, a propojení těchto dat s daty reklamních sestav je důležité nastavit měřicí kód, tzv. Facebook Pixel.
Jak postupovat?
- Na webu business.facebook.com vyberte svou společnost a následně Nastavení společnosti (Business Settings).
- V Nastavení společnosti vyberte Datové zdroje (Data Sources) a možnost Pixely (Pixels).
- Klikněte na tlačítko Přidat (Add).
- Pojmenujte vytvořený pixel a přidejte webovou stránku, na kterou chcete pixel nasadit. Následně klikněte na tlačítko Pokračovat (Continue).
- Potvrďte, že chcete Nastavit pixel nyní.
- V tuto chvíli máte možnost vybrat způsob, jakým pixel na web přidáte.
- Partnerské integrace můžete využít, pokud je váš e-shop postavený na platformách jako Shopify, Shoptet, WordPress a další.
- Manuální přidání je nejuniverzálnější způsob, jak přidat pixel na jakýkoliv web.
- Poslední možnost je odeslání instrukcí k instalaci pixelu na e-mail. Tuto možnost můžete využít například tehdy, pokud vám s instalací pomáhá developer a nechcete nic dále řešit. V takovém případě zadáte e-mail dané osoby a zvolíte „odeslat“. Instrukce k instalaci dorazí do e-mailu.
- Vyberte Manuální přidání.
- V tomto kroku můžete zkopírovat Pixel kód, který po přidání do zdrojového kódu stránky spustí Facebook pixel.
- Doporučujeme také zapnout funkci Automatic Advanced Matching.
- A máte hotovo.