Jak vygenerovat Pixel ID a Pixel Code

Pro správnou funkci měření toho, co se na vašem webu děje, a propojení těchto dat s daty reklamních sestav je důležité nastavit měřicí kód, tzv. Facebook Pixel.

Jak postupovat?

  • Na webu business.facebook.com vyberte svou společnost a následně Nastavení společnosti (Business Settings).
  • V Nastavení společnosti vyberte Datové zdroje (Data Sources) a možnost Pixely (Pixels).
  • Klikněte na tlačítko Přidat (Add).

 

  • Pojmenujte vytvořený pixel a přidejte webovou stránku, na kterou chcete pixel nasadit. Následně klikněte na tlačítko Pokračovat (Continue).

 

  • Potvrďte, že chcete Nastavit pixel nyní.

 

  • V tuto chvíli máte možnost vybrat způsob, jakým pixel na web přidáte.

    1. Partnerské integrace můžete využít, pokud je váš e-shop postavený na platformách jako Shopify, Shoptet, WordPress a další.
    2. Manuální přidání je nejuniverzálnější způsob, jak přidat pixel na jakýkoliv web.
    3. Poslední možnost je odeslání instrukcí k instalaci pixelu na e-mail. Tuto možnost můžete využít například tehdy, pokud vám s instalací pomáhá developer a nechcete nic dále řešit. V takovém případě zadáte e-mail dané osoby a zvolíte „odeslat“. Instrukce k instalaci dorazí do e-mailu.

 

  • Vyberte Manuální přidání.

 

  • V tomto kroku můžete zkopírovat Pixel kód, který po přidání do zdrojového kódu stránky spustí Facebook pixel.
  • Doporučujeme také zapnout funkci Automatic Advanced Matching.
  • A máte hotovo.