Jak do Business Manageru přidat další osoby

Ať už rozšiřujete tým, nebo potřebujete udělit přístupy do svého Business Manageru specialistům z agentury, můžete k tomu využít náš jednoduchý návod. Přidáním dalších osob do Business Manageru vás provedeme krok po kroku. Pokud ještě Business Manager nemáte založený, projděte si tento návod, ve kterém vám s tím pomůžeme. 

Jak na to?

  1. V Nastavení firmy rozbalte záložku „Uživatelé“. 
  2. Vyberte sekci „Lidé“ a klikněte na tlačítko „Přidat“.
  3. Zadejte e-mail, pod kterým se daný člověk přihlašuje ke svému osobnímu účtu na Facebooku.
  4. Vyberte požadovanou úroveň oprávnění (pro kompletní technické nastavení je potřeba přístup Správce) a klikněte na tlačítko „Další“.
  5. V dalším kroku je potřeba přiřadit přístupy u jednotlivých položek:
    • Nejdůležitější jsou „Stránky“ a „Účty pro reklamu“, ale pokud máte i další, přiřaďte přístup ke všem (levá část).
    • V prostřední části je třeba zaškrtnout správný zdroj (např. konkrétní FB stránku), pokud je k dispozici.
    • V pravé části zaškrtněte druh přístupu. Pro spolupráci s námi doporučujeme vybrat „Plná kontrola“.

 

Obrazový návod

Krok 1–2: Přidání nového uživatele

 

Krok 3–4: E-mail a úroveň oprávnění

Krok 5: Přístup k jednotlivým položkám