Klient:

Girja

Tělocvična, ve které se obyčejný člověk nemusí stydět

případová studie

V brněnském gymu spolu cvičí laici i šampion smíšených bojových umění UFC Jiří Procházka, na semináře jezdí lidé i ze zahraničí

14 dní
trvalo, než kampaň s UFC šampionem vyprodala tělocvičnu
40 videí
vzniklo jako nástroj pro retenci klientů

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

1

UŽIVATELSKY PŘÍJEMNĚJŠÍ A ATRAKTIVNĚJŠÍ WEB

Znázornění optimalizace webu Girja pro zobrazení na smartphonech.

Ještě předtím, než jsme se naplno vrhli do kampaní na Facebooku, jsme přebrali do správy webové stránky a vylepšili je. V první řadě jsme se zaměřili na to, aby byly uživatelsky příjemnější. Přibyly například CTA buttony, díky kterým se lidé mohou objednat na seminář rovnou z příslušné landing page a nemusí hledat stránku s kontakty.

Web jsme také optimalizovali pro zobrazování na chytrých telefonech, což je v současnosti standard.

Vylepšili jsme i kreativní složku stránek a nechali jsme vytvořit sadu fotek a videí. Na nich se zájemci například dozví, jak se správně protahovat, aby to bylo efektivní a naopak si neublížili. Tím si Girja pomáhá budovat obraz odborníka ve svém oboru.

 

Kreslený monitor počítače s nabídkou cvičení v tělocvičně Girja.

2

PO VŠECH STRÁNKÁCH VYLADĚNÉ FACEBOOKOVÉ KAMPANĚ

Girja

Klíčovou složkou naší spolupráce však byly a jsou reklamní kampaně na Facebooku. Jejich cílem je především nabídnout publiku pravidelné lekce cvičení a speciální semináře konané jednorázově, doplňkově pak slouží pro zvýšení povědomí o tělocvičně mezi cílovou skupinou.

K nejúspěšnějším a nejpopulárnějším patří určitě kreativní kampaň příznačně pojmenovaná „Tady tě nikdo nesoudí”. Pro ni jsme se domluvili na spolupráci s Jiřím Procházkou, šampionem ve smíšených bojových uměních UFC, který v Girje cvičí také. Ukazuje běžným lidem, že do tělocvičny mohou přijít bez obav z toho, že se na ně bude někdo povyšovat nebo se jim vysmívat.

Rozhodli jsme, že reklamu bude tvořit sada videí a carouselů, ke kterým jsme následně vymysleli scénář. Jejich výroba, které se ujalo studio HotCat, byla od počátku tomuto scénáři přizpůsobená. Od začátku tak bylo jasné, co a jak se bude fotit nebo natáčet. Díky tomu vznikly mimořádně atraktivní materiály, které byly perfektně připraveny pro následné zakomponování do reklamních kampaní a které si mezi lidmi velmi rychle získaly popularitu.

Kampaň jsme spustili na začátku června a za 2 týdny byl její dosah přibližně 88 tisíc lidí, počet engagements, tedy lajků, komentářů a podobných reakcí, už přesáhl 38 tisíc. Skoro 580 lidí se pak z reklamy prokliklo na landing page tělocvičny a požadovaných cílů stran zisku nových cvičenců do tělocvičny jsme dosáhli ve stejný čas.

Screeny z reklamní kampaně Tady tě nikdo nesoudí s Jiřím Procházkou v hlavní roli.

společný úspěch

použité služby