Klient:

Niika

Minimalistické šperky, které na trhu chyběly

případová studie

Z přivýdělku pro radost k zaměstnání se během krátké doby stal skvěle fungující podnik

284 %
O tolik narostl obrat první měsíc spolupráce, při dodržení PNO
406 %
O tolik meziročně narostl obrat za první kvartál od začátku naší spolupráce
4
Služby společnosti dodáváme

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

1

BUSINESS ADVISORY JAKO ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ KÁMEN

CS-Niika-strategie

Ještě před tím, než jsme se pustili přímo do kampaní, jsme s paní Hložánkovou pečlivě prošli stav firmy. Aby byly kampaně skutečně efektivní a mohly plnit stanovené cíle, musí být založeny na datech odrážejících skutečný stav klientova businessu.

Prozkoumali jsme tedy náklady firmy a marže u jednotlivých kategorií a produktů. Na základě toho jsme mohli navrhnout základní marketingovou strategii a spočítat potřebný budget, tedy rozpočet, který do marketingu bude na měsíční bázi proudit. I s ohledem na historický vývoj, kterým si firma již stačila projít, jsme nakonec vytvořili plán tržeb tak, abychom měli konkrétní cíl, ke kterému naše úsilí v oblasti výkonnostního marketingu směřuje.

Přestože by tyto kroky měly být naprostým základem každé marketingové spolupráce, stále se bohužel setkáváme s klienty, kteří prošli „péčí” některých jiných agentur a s podobným přístupem se nesetkali. Bez těchto kroků jsou však kampaně pouhým „střílením do tmy”, jehož úspěšný výsledek je pouze a jen dílem náhody.

2

SOCIAL ADS A PPC KAMPANĚ

Niika-posty

Po nezbytných přípravách jsme v únoru roku 2023 mohli začít také s výkonnostním marketingem. Právě na něm jsme první část spolupráce postavili. Rozhodli jsme se pro klasiku v podobě PPC kampaní na Googlu a Seznamu, k nimž jsme přidali Social Ads na Facebooku a Instagramu.

O tom, že jsme se vydali správným směrem, jsme se přesvědčili prakticky ihned po spuštění kampaní. Už v únoru, tedy první měsíc, co kampaně fungovaly, se nám podařilo navýšit obrat meziročně o 284 %. Dech nám pak doslova vyrazil březen, kdy obrat meziročně poskočil o neskutečných 412 %. V dubnu pak vykazoval podobný růst, konkrétně zhruba 400 %. To vše při důsledném dodržení předem stanoveného PNO, tedy podílu nákladů na obratech.

3

SEO JAKO PODPŮRNÁ ČINNOST

Niika-Seo

Stranou nemohla zůstat ani otázka SEO. Přestože se v prvním plánu nejednalo o zcela prvořadou činnost, určitou pozornost jsme jí věnovali také. Připravili jsme analýzu klíčových slov, která nám ukázala, na jaké výrazy se chceme zaměřit v rámci tvorby obsahu pro web a na jaké budeme vytěžovat pomocí placených PPC kampaní. Synergickým efektem pak je také skutečnost, kdy se nám navíc bude hodit i v budoucnu při úpravách webu, které máme také v plánu.

společný úspěch

Naše spolupráce s Niika nám dělá skutečně radost. Díky vzájemné důvěře podpořené perfektní komunikací jde práce doslova jako po másle a má výsledky téměř z říše snů. I mimo hlavní sezónu máme srovnatelné, ne-li lepší výsledky než v nejvytíženějším období, tedy kolem Vánoc. Kromě online marketingu však na současném stavu mají podíl také další aspekty. Skvěle se s ním totiž v tomto případě zkombinoval atraktivní produkt, tvorba kvalitní kreativy a souvisejícího obsahu na sociálních sítích, společně s perfektním a prozákaznicky orientovaným servisem. Během několika měsíců se z původního přivýdělku paní Hložánkové stal plnohodnotný business, který navíc zdaleka ještě nevyčerpal svůj potenciál růstu.

Pokračovat společně navíc hodláme také nadále. Co nejdříve se chceme zaměřit na web, který nás v současné době limituje patrně nejvíce. V plánu tvorba nového, rychlejšího webu, který bude splňovat naše požadavky z hlediska SEO a také po stránce uživatelské příjemnosti bude na špičkové úrovni. Niiku chceme také více zpropagovat v komunitě lidí, kteří se o šperky zajímají či s nimi pracují, a značku více proslavit. Věříme, že to je další ze správných cest.

Těšíme se tedy, co nám další spolupráce přinese. Věříme, že nás čeká skvělá plavba skrze někdy rozbouřené moře marketingu.

použité služby