Klient:

SmartSeal

Chytrá chemie, která ulehčuje život kutilům, zahrádkářům i firmám

případová studie

Firma plně využívá všechny marketingové kanály a úspěšně zvyšuje prodej

o 116 %
meziročně narostly tržby při zachování efektivity
92 %
Na téměř dvojnásobek narostl počet transakcí na webu
50 %
O půlku jsme snížili míru okamžitého opuštění stránek

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

NOVÉ NASTAVENÍ PERFORMANCE KAMPANÍ

Klientovy produkty společně s jeho představami o tom, čeho by chtěl dosáhnout, se nám líbily. Na spolupráci jsme se proto domluvili poměrně hladce.
Po nezbytných přípravách jsme v únoru 2023 mohli spustit první kampaně.

1

PERFORMANCE KAMPANĚ ZALOŽENÉ NA PEČLIVÝCH ANALÝZÁCH

SmartSeal online marketing

Základ naší spolupráce tvoří výkonnostní, tedy performance kampaně na Googlu a Skliku. Právě pomocí nich můžeme směřovat relevantní publikum na web klienta.

Jejich spuštění předcházela nezbytná „palebná příprava“ v podobě analýzy historického vývoje prodejů, propočtu požadovaných tržeb, nastavení PNO a dalších aspektů. Díky tomu jsme přesně věděli, jaké parametry budou kampaně mít, kdy budou úspěšné a za jakých okolností by naopak byla potřeba jejich úprava.

První výsledky se dostavily prakticky ihned. Na únor jsme s ohledem na předchozí rok měli v plánu růst tržeb o 60 %, což jsme splnili. V březnu jsme pak meziročně zaznamenali nárůst o 123 %. V dubnu tržby meziročně rostly o 116 %. To vše při dodržení stanoveného PNO, tedy podílu nákladů na obratu.

Právě tento ukazatel, byť zcela základní, mnoho agentur i freelancerů buď částečně, nebo zcela ignoruje. Na něm však závisí, zda je kampaň a spolupráce jako celek výdělečná, nebo naopak peníze prodělává a je třeba ji upravit, popřípadě zcela zastavit.

2

BUSINESS ADVISORY JAKO BACKUP PRO KAMPANĚ

spolupráce

Značce SmartSeal pomáháme také s businessovým poradenstvím. S rostoucí úspěšností kampaní nás totiž začínají omezovat některé z interních aspektů fungování firmy.

Jedná se především o kapacitu skladu, kdy se některé produkty rychle vyprodají a zákazníci na ně musí čekat. Podobně omezující je také personální otázka.

Společně proto pracujeme na tom, jak situaci zlepšit a chod firmy zefektivnit.

společný úspěch

Spolupráci se SmartSeal hodnotíme po všech stránkách pozitivně. Zatímco klient je spokojený, že ve Four Bros našel spolehlivého partnera pro marketing, my máme radost, že nám roste pod rukama a může pomýšlet i na věci, které by ještě před pár měsíci byly téměř nemožné.

Již během prvních měsíců jsme na web přivedli o 50 % více návštěvníků, kteří na něm stráví proti minulosti o 20 % více času. Významně navíc poklesl bounce rate. Tato skutečnost ukazuje, že přivedení návštěvníci jsou skutečně relevantní. Konverzní poměr se zvýšil o 16 %, počet transakcí pak o neskutečných 92 %. To vše při zachování průměrné hodnoty objednávky.

Mnoho plánů máme také do budoucna. Chceme využívat další marketingové kanály, především sociální sítě. Plánujeme také společně zlepšit efektivitu businessu, především forecast toho, co a jak se bude prodávat, a to na základě analýzy dat.

Už teď se těšíme na další úspěchy, které naše společná plavba přinese.

 

 

použité služby