Offline marketing

Offline marketing: stále prospěšný, stále relevantní.

Mnoho markeťáků věří, že v dnešní době je digitální marketing jediným způsobem, jak dosahovat požadovaných výsledků. Je tedy přirozené, že veškeré jejich marketingové úsilí zaměřují na digitální platformy a propagaci podnikání online. Je tomu ale skutečně tak? Ačkoliv nemůžeme popřít pozitivní dopad internetu na marketing jako takový, můžeme zároveň říci, že toto jednostranné vnímání může být často přehnané a mnohdy kontraproduktivní. Přestože se totiž zdálo, že neuvěřitelná rychlost, s jakou se internet dostal do popředí zájmu, bude znamenat konec pro klasická tisková propagační média (tak jako byl nástup CD koncem pro kazety, nebo posléze nástup USB koncem pro CD), marketingové kampaně využívající offline kanály jsou stále pevnou součástí marketingových strategií mnoha společností. Dá se říct, že offline marketing je tak trochu podobný vinylovým deskám.

 



Více
Offline marketing