Honza
Máte pocit, že váš marketing nefunguje tak, jak by měl? Jste frustrovaní, že nemáte jasný přehled, kam se ztrácí vaše peníze a jestli výsledky odpovídají investicím? Přemýšlíte, jestli kampaně skutečně nemohou být efektivnější? Jsem tu pro vás.
O Honzovi
Ve Four Bros jsem našel to, co jsem dlouho hledal – prostředí, kde se mohu naplno realizovat a využít své zkušenosti z oblasti finančního auditu a obchodu a zároveň pomáhat podobně smýšlejícím lidem posouvat sebe i svůj business dál. To vše v perfektním kolektivu lidí, od kterých se můžu každý den učit něco nového.
V naší agentuře mám na starosti obchodní část strategických spoluprací. Do firem tak přicházím nejčastěji na volání CEOs a provozních ředitelů, které frustruje, že nemají jasný přehled o tom, kam se v marketingu alokují nejen jejich finanční, ale také lidské zdroje, a co má vlastně být výsledkem tohoto procesu. Ztrácejí tak kontrolu.
Tyto zdroje jsou pak často vkládány do aktivit, které nejen že nejsou promyšlené, chybí jim zpravidla jasné metriky a cíle, pomocí kterých by se dal reálný přínos těchto aktivit vyhodnocovat.
A protože je efektivní řízení času a kapitálu pro rozvoj jakékoliv firmy klíčové, je naším hlavním cílem v první fázi nejprve pochopit váš business do hloubky – od produktu, cílovky až po interní procesy. Klíčovou součástí naší práce je tak i revize vaší obchodní strategie. Teprve poté, co ji důkladně prozkoumáme, začneme tvořit marketingovou strategii, kterou s ní úzce propojíme a vytvoříme tak jeden funkční celek, jenž respektuje také vaši nákladovou a organizační strukturu. Neexistuje univerzální řešení. Zvolený media mix musí vždy odpovídat vašim specifickým potřebám a cílům. Pro každou aktivitu pak definujeme KPI (cíl) a vyhodnotíme si celkovou náročnost implementace – a to včetně souvisejících rizik. Až poté přichází na řadu samotná exekuce, která stojí na průběžném vyhodnocování jednotlivých aktivit a jejich následné optimalizaci.
Neztrácejte čas a peníze marketingovými aktivitami, které nerespektují specifika vaší firmy a nevycházejí z potřeb konkrétní cílovky. Rezervujte si se mnou videocall a najděme společně řešení, které vás a vaši firmu posune vpřed. Je ale také možné, že společně zjistíme, že online marketing pro vás nebude ten nejlepší kanál. V takovém případě budeme hledat jinou cestu, po které se budete moci vydat.
A jaký jsem mimo práci? Rád se věnuji činnostem, které mi pomáhají relaxovat a udržet si stále čistou hlavu. Mezi mé oblíbené koníčky patří potápění, střelba na asfaltové terče, skialpy, ferraty, golf a taky příprava kávy. Mám radost, když mám možnost se i u nich potkávat s inspirativními lidmi a vzájemně se obohacovat o nové perspektivy. Napište a potkejme se i offline!
Moje zaměření
- Business inteligence
- Finance
- Finanční audity
- Obchod
- Obchodni strategie