Pavel

Head of Performance

Po dvou letech splývání na hladině PPC kampaní jsem chtěl prozkoumat samotné dno oceánu výkonnostního marketingu a tuto příležitost jsem našel ve Four Bros. Zde se nyní starám o strategické a logické nastavení kampaní tak, aby žádný klik nepřišel nazmar. Pokud nám tedy svěříte vaše PPC kampaně je více než možné, že se potkáme na společném meetu.

O Pavlovi
Pavel

Vždy jsem chtěl pomáhat lidem v nouzi. Logicky mě to táhlo do zdravotnictví a já tak zakotvil na univerzitě v Pardubicích, kde jsem se stal zdravotnickým záchranářem. Mohl jsem tak pomáhat lidem v té největší nouzi, ať byli kdekoliv. Během studia jsem však prošel svými ups and downs a udělal jsem si kurz online marketingu Digisemestr, který mě nasměroval úplně jiným směrem. Po necelém roce na chirurgické klinice jsem chtěl změnu a začal se věnovat online marketingu více. To mě dovedlo na pozici PPC specialisty v jedné z brněnských agentur.

Po dvou letech jsem cítil, že klientům můžeme pomáhat více, jít do větší hloubky a řešit inzerci komplexně. Plácnul jsem si proto s klukama ve Four Bros a nyní objevuji vody výkonnostního marketingu na palubě skvělého a zkušeného týmu.

Když zrovna neupravuji ceny prokliků nebo nenasazuji bannery, tak nejraději trávím léto se surfem v ruce na pobřeží Portugalska nebo v mých oblíbených italských Dolomitech. Dlouhé zimní večery pak trávím s partou geeků a za rytmu padajících kostek zachraňují světy v Dungeons and Dragons.

Po dvou letech jsem cítil, že klientům můžeme pomáhat více, jít do větší hloubky a řešit inzerci komplexně. Plácnul jsem si proto s klukama ve Four Bros a nyní objevuji vody výkonnostního marketingu na palubě skvělého a zkušeného týmu.

Moje zaměření

  • Google Ads Google Ads
  • Google data studio Google data studio
  • Mergado Mergado
  • PPC PPC
  • Sklik Sklik
  • Výkonnostní marketing Výkonnostní marketing