Víťa
Ve Four Bros se starám o naplňování našich cílů a udávám směr, kterým se jako společnost ubíráme. Velká část mé práce tak směřuje především dovnitř společnosti. Zároveň jsem zodpovědný za kompletní delivery našich služeb ke klientům. Společně se uvidíme při přípravě nabídek, marketingových strategií a tvorbě webových prezentací nebo třeba pohovorech, pokud se k nám budete chtít přidat.
O víťovi
Už od dětství jsem prahnul po vzdělání a čemkoliv novém. U kamarádů vždy vzbuzuje úsměv otázka na mou první knihu. Jmenuje se „Cesty do podzemí” a pojednává o výzkumu jeskyní a krasových oblastí ve světě. Zajímavostí je, že šlo o mou oblíbenou knihu ke čtení ve školce a při odchodu jsem ji dostal s věnováním paní ředitelky jako dárek. Mám ji dodnes.
Na střední škole jsem studoval ochranu životního prostředí, naučil se řídit traktor a jezdit na koni. Pro život mi to dalo především široký rozhled mimo obory, kterým jsem se měl již brzy začít věnovat. Po vzorů rodičů jsem pokračoval studiem na Lékařské fakultě MU. Přitom jsem se profiloval v oborech histologie, patologie a následně soudní lékařství. Vyzkoušel jsem si také, jaké to je na fakultě vyučovat a věřím, že jsem předal zpět mladším kolegům něco z mé zkušenosti.
Státní zdravotnictví v ČR bohužel nebylo (a stále není) ve stavu, který by mi umožnil mé představy o skvělé práci a šťastném životě realizovat. Zcela bez zkušeností jsem tak v roce 2014 zakotvil u online marketingu, kterým jsem se asi rok protloukal při studiu medicíny a bez nároku na finanční odměnu. Po absolutoriu jsem rovnou nastoupil do velké brněnské agentury, ve které jsem si vyzkoušel práci výkonnostního marketéra pro většinu českých bank nebo polskou Allegro Grupa. Po pár letech jsem zakotvil v softwarové společnosti GINA Software, které jsem vybudoval marketingové oddělení a několik let jej vedl. Mezi mé projekty patřila například výhra v Technology Fast 50, společná prezentace s CEO Microsoftu Satyou Nadela poprvé v ČR nebo výhra SDG Awards. Procestoval jsem celý svět a naučil se, že marketing nemusí být jen čísla a grafy, ale především lidé za nimi.
Od roku 2017 vedu naši agenturu Four Bros a konečně tak mohu, spolu s mými partnery a skvělými kolegy, realizovat každý den to, na co jsem od přečtení oné knížky ve školce čekal. Je to skvělá a smysluplná práce s kolegy, na které jsem pyšný, pro klienty a partnery, kteří se stávají našimi přáteli.
Moje zaměření
- Analýzy a strategie
- CMO for hire
- Copywriting
- Kreativa
- Obchod
- Sociální sítě